Reklamačný protokol
Spotrebiteľ je oprávnený reklamovať tovar, ak je chybný. Pri tlači kníh sa môže občas stať, že vznikne chyba. Chybnú knihu akceptujem ako dôvod na reklamáciu tovaru. Nebudem skúmať, či sa chyba dá, alebo nedá odstrániť. Máte právo na bezchybný tovar a novú knihu vám okamžite zašlem. Zákazník má však právo nielen na nový rovnaký výrobok, aj na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Nie je potrebné udávať dôvod prečo chcete od kúpnej zmluvy odstúpiť. Vrátim vám peniaze.
Reklamáciu vybavím bez zbytočného zdržania, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamácie.
Na tovar sa štandardne vzťahuje záruka 24 mesiacov. Ak by ste však chybu výroby našli aj neskôr, reklamáciu uznám ako platnú.
Reklamovať môžete e-mailom na mv@mix.sk, alebo poštou na adrese Miro Veselý, Račianska 19, 83102 Bratislava.
Pre vybavenie reklamácie nemusíte vypisovať tento reklamačný formulár. Stačí ak mi stručne napíšete popis problému a vec vybavím. V prípade, že chcete reklamáciu vybaviť formálne, môžete vytlačiť a vyplniť tento reklamačný protokol.
[su_table]
Kupujúci | |
Meno a priezvisko: | |
Ulica a číslo: | |
Mesto: | |
PSČ: | |
Telefón: | |
E-Mail: |
[/su_table]
[su_table]
Týmto reklamujem doleuvedený tovar s popisom závady |
Zakúpený dňa: |
Popis chyby: |
[/su_table]
Žiadam o:
- Výmenu za rovnaký výrobok bez chýb.
- Vrátenie peňazí.
Ak majú byť peniaze vrátené, čiastku mi vráťte:
Prevodom na účet, číslo/kód banky alebo IBAN:
Poštovou poukážkou na adresu (uvedená hore), alebo ak sa líši, uveďte adresu.
V ……………………………….. Dňa ……………………..
………………………………
Meno priezvisko
(podpis)