Tretie vydanie, 2021
Všetko čo treba vedieť o chudnutí.

Ukážky z knihy Jedálniček na chudnutie

Bicyklovanie a chudnutie

Bicyklovanie je pri chudnutí účinné, ale neuznávam ho. Predsa len je to sedavá činnosť. Keď celý deň sedím pri práci, fakt ma to už neláka

Ako sa stravovať pri práci na zmeny

Práca na zmeny je náročný a nezdravý životný štýl. Ak sa len trocha dá, nájdite si iné zamestnanie. Viem, niekedy človek nemá na výber a musí zobrať

Glykemický index potravín

Telo reguluje hladinu krvného cukru tak, aby bola stále zhruba rovnaká. Pri nedostatku vyvoláva pocit hladu, aby človek doplnil zásoby. Ak je krvného cukru prebytok,

Prílohy k jedlám

Používajte celozrnnú múku, nie bielu. Celozrnné cestoviny, nie biele. Ryžu natural, nie bielu. Žiaden nízkosacharidový strach! Aj pri chudnutí prílohy k jedlám normálne prikladajte. Samozrejme – v primeranej

Strečing

Sedavý život, ale aj jednostranná pracovná či športová záťaž mení vlastnosti nášho tela. Niektoré svaly tela sa skracujú, iné rozťahujú. To časom vedie k chybnému držaniu